KÖSZÖNTJÜK WEBOLDALUNKON! | ||||||||
SUGOVICA SPORTISKOLAI ÁLTALÁNOS ISKOLA |
||||||||
|
||||||||
Pályaorientációs nap a SUgovicában Idén október 25-én tartottuk a pályaorientációs napot az iskolánkban, a Sugovica sportiskolai Általános Iskolában.
Minden évben egy napot szánunk arra, hogy az
életkori sajátosságoknak és a gyerekek
érdeklődési körének megfelelően foglalkozzunk a
továbbtanulás, pályaválasztás kérdésével, a
munka világával. A kollégák és vendégek, segítő
szülők jóvoltából az idei évben is változatos
programokon vehettek részt az osztályok.
Az alsó tagozatos gyerekek osztályonként
ismerkedtek a kűlönböző szakmákkal.Az első és
másodikos tanulók
az egyik állomáson megszépülhettek:
fodrász és kozmetikus
anyuka tartott nekik érdekes bemutatót .
A divatos frizurák mellett megismerkedtek a
mindennapi bőrápolással is. A második állomáson
egy informatikus apuka kápráztatta el a
gyerekeket: a legújabb mesterséges intelligencia
felhasználásáról tartott bemutatót. A harmadik állomáson csoportokban egy mesét dolgoztak fel, amelyből ismét egy újabb szakmát ismertek meg.
Feladatlap kitöltésével adtak számot tudásukról.
A harmadikosok, negyedikesek szintén több
helyszínen találkozhattak a különféle
foglalkozásokkal. Az egyiken a
csecsemőgondozással ismerkedtek, a
másikon kertészkedtek, ültettek, majd kis
asztaldíszt készíthettek szakszerű segítséggel.A
harmadik állomáson
csoportokra oszlottak és volt aki zárat
szerelt, volt
aki asztalt csavarozott össze, fűrészelt,
gombot varrt, levelet gereblyézett, számlát írt,
bevételi bizonylatot készített. A napot egy bemutató zárta ,ahol találkoztunk a Nemzeti Adó- és Vámhivatal határon szolgálatot teljesítő kutyáival. Bemutatták hogyan történik egy vámvizsgálat. A gyerekek beöltöztek határrendésznek ,majd tüzetesen átvizsgáltak egy gyanús autót, kipakolták a bőröndöt, ahonnan sok tiltott dolog került elő.
A jó hangulatú akció végén
megsimogathatták a kutyusokat. Tartalmas szép nappal zártuk az első negyedévet !
A szervezők nevében:Franczva Lászlóné és Rudics
Zsuzsanna
|
||||||||
|